Mi-a fost furat numărul de la cartela Telekom

De curând am observat că dispozitivul unde aveam o cartelă prepaid Telekom, a rămas fără semnal GSM.

Mi-a fost furat numărul de la cartela Telekom

De curând am observat că dispozitivul unde aveam o cartelă prepaid Telekom, a rămas fără semnal GSM.

Am scos-o din acel dispozitiv (un router mobil mai exact) și am băgat-o într-un telefon. Acel mesaj ”NO SERVICE”.

Sun la relații cu clienții Telekom, iar o operatoare (după ce îi comunic numărul de telefon în cauză) îmi spune că numărul apare transferat de la cartelă pe abonament din data de 15.05.2019 (eu am observat lipsa semnalului în data de 18.05.2019).

I-am spus operatoarei că eu nu am făcut astfel de modificare și că doresc să-mi înregistreze o reclamație în acest sens. Acum aștept să-mi fie soluționată reclamația în cel mai scurt timp deoarece este vorba de un număr foarte ușor de memorat care îl am configurat într-un dispozitiv inteligent.

Greșeală sau furt?

Mă gândesc că este vorba de o acțiune voită atât din partea persoanei care și-a însușit numărul cât și a agentului din magazin care a finalizat încheierea contractului de abonament fără a face verificări suplimentare.

Din câte știu, la un transfer de la cartelă la abonament este nevoie și de SIM-ul fizic pentru a fi citită seria de pe plastic.

SIM-ul fizic este la mine și mai mult decât atât, cartela în cauză era personalizată cu datele mele personale, era activă și aveam și MyAccount activat.

UPDATE:

După 2 săptămâni și mai multe reclamații, domnii de la Telekom au ”reușit” să facă verificările necesare pentru a-mi recăpăta accesul la numărul meu de telefon.

2 săptămâni mi se pare totuși cam mult pentru a verifica un istoric al unei cartele și a-l compara cu informațiile furnizate de mine. Ca ”premiu” de consolare, mi-au oferit un credit de 7 euro și o valabilitate de 60 zile.

Mai jos am este răspunsul lor oficial.

Răspuns Telekom Romania Suport (05/31/2019 03:31 p.m.)
Ref. 7857XXXX / 19.05.2019
Numar telefon: 07XXXXXXXX
 
Stimate Domnule GEORGE SANDRU,
 
Va multumim ca ne-ati adus la cunostiinta situatia cu care v-ati confruntat. Am derulat verificarile necesare cu privire la sesizarea in care ne comunicati nemultumirea Dvs. legata de imposibilitatea utilizarii numarului de telefon 07XXXXXXXX incepand cu data de 16.05.2019 si va informam urmatoarele:
 
In urma verificarilor efectuate am constatat ca numarul Dvs. de telefon 07XXXXXXXX a fost implicat, in mod eronat, intr-un proces de migrare din platforma de servicii preplatite in cea de servicii pe baza de abonament. Aceasta migrare s-a produs dintr-o eroare umana, reprezentantul Telekom care a implicat numarul Dvs. de telefon nerespectand procedurile de lucru ale companiei Telekom Romania Mobile.
Pe aceasta cale ne cerem scuze pentru situatia intampinata si va garantam ca s-au facut demersurile necesare pentru a evita pe viitor astfel de situatii si pentru ca Dvs. sa beneficiati in continuare de servicii de cea mai inalta calitate.
In acest sens va informam ca am dispus reactivarea numarului de telefon 07XXXXXXXX pe cartela cu seria SIM 89400XXXXXXXXXXXXXX, acesta fiind in prezent activ in platforma de servicii preplatite. Totodata, va informam ca pentru a compensa disconfortul creat am dispus acordarea unei ajustari in valoare de 7 Euro credit, cu o perioada de valabilitate de 60 de zile, urmat de o perioada de gratie de 11 luni.
 
In incheiere dorim sa va informam ca in conformitate cu  noile reglementari UE privind prelucrarea datelor cu caracter personal GDPR, numerele de telefon active in platforma de servicii preplatite nu mai pot fi personalizate.
 
Pentru asistenta tehnica sau pentru reclamatii cu privire la Serviciile furnizate, puteti apela Serviciul de Relatii cu Clientii la numerele de telefon: 1234 - apel gratuit din retelele Telekom Romania si Telekom Romania Mobile, 021.404.1234 sau 0766.12.1234 - tarif normal pentru apelurile din retelele nationale, Serviciul de suport Premium la 0903904903 - numar disponibil NUMAI clientilor aflati pe teritoriul tarii ce apeleaza de la un numar de telefon fix sau mobil din retelele Telekom Romania si Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 1.6129 EUR(fara TVA)/apel sau 1,9193 EUR (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel si nu in functie de durata convorbirii), Asistenta PC la 0903903903 - numar disponibil NUMAI clientilor aflati pe teritoriul tarii ce apeleaza de la un numar de telefon fix sau mobil din retelele Telekom Romania si Telekom Romania Mobile (apelul este tarifat cu 5 EUR(fara TVA)/apel sau 5,95 EUR (cu TVA inclus)/apel - tarifarea se face pe apel si nu in functie de durata convorbirii), pe pagina de internet www.telekom.ro prin completarea formularului de contact, prin adresa scrisa transmisa la Telekom Romania Communications S.A., Splaiul Independentei nr. 319G, SEMA Parc, Cladirea Atrium House, Et. 1 - 2, Sector 6, 060044, Bucuresti, Romania, prin adresa transmisa pe fax la numarul de telefon 021.9255 (apel gratuit din reteaua Telekom Romania).
 
Va multumim,
Echipa Reclamatii,
Serviciul de Relatii cu Clientii TELEKOM ROMANIA MOBILE